У дошкільних групах школи-інтернату «Джерело» діти з вадами слуху, як правило, перебувають цілодобово. Режим дня передбачає щоденне спілкуванні дітей з вчителем-дефектологом і вихователем, які здійснюють з ними оздоровчі, навчально-корекційні і виховні заходи.
День розпочинається з ранкової гімнастики, яка включає в себе корегуючи вправи для профілактики порушення статури та плоскостопості, зміцнення м’язової системи, розвитку силової витривалості.
Процес навчання мови як формування мовленнєвої діяльності зобов’язує сурдопедагогів обирати такі методи навчання, які з самого початку спрямовані на мотивоване використання дітьми мовлення.
Починаючи з підйому та упродовж цілого дня дитина включається у різноманітну практичну діяльність, під час якої педагоги намагаються пробудити у дітей увагу до мовлення, розвивають здібність наслідування мовленню, привчають дітей використовувати мовлення в реальних комунікативних ситуаціях.
Діяльність дошкільних груп «Джерело» спрямована на ранній початок корекційної роботи, що позволяє досягнути відчутних позитивних результатів шляхом оптимальної компенсації порушення та за рахунок активізації збережених ланок.
Заняття з фонетичної ритміки, та музичного стимулювання допомагають дітям навчитися координувати свої рухи, відчувати гармонію свого тіла та шляхом музичного стимулювання розвивати слухосприймання та формування мовлення.
На заняттях з розвитку слухового сприймання і формування вимови сурдопедагоги систематично здійснюють індивідуальний підхід. З перших днів надають максимум уваги, розвитку дихання і голосу.
Педагоги навчають дітей опановувати окремі предмети й оволодівати предметною діяльністю в цілому, що забезпечує їх готовність до праці, ознайомлення з видами і знаряддям праці та формування у дітей власного практичного досвіду.
Вільний час від спеціальних занять використовується для мовленнєвого розвитку дітей у контексті загально-виховної роботи.
На спеціально обладнаному майданчику проходять прогулянки, розваги, рухливі ігри.
На великій пришкільній території діти знайомляться з оточуючим, спостерігають за змінами у природі, поповнюють лексичний запас.
Особлива увага приділяється просвітницькій роботі з батьками щодо формування у дітей навичок здорового способу життя. Традиційним стало проведення спортивних свят,
Комментариев нет:
Отправить комментарий