вторник, 20 июня 2017 г.

Про діяльність дошкільних груп з вадами слуху

        У дошкільних групах школи-інтернату «Джерело» діти з вадами слуху, як правило, перебувають цілодобово. Режим дня передбачає щоденне спілкуванні дітей з вчителем-дефектологом і вихователем, які  здійснюють з ними оздоровчі, навчально-корекційні і виховні заходи.
   День розпочинається з ранкової гімнастики, яка включає в себе корегуючи вправи для профілактики порушення статури та плоскостопості, зміцнення м’язової системи, розвитку силової витривалості.
    Процес навчання мови як формування мовленнєвої діяльності зобов’язує сурдопедагогів обирати такі методи навчання, які з самого початку спрямовані на мотивоване  використання дітьми мовлення.
   Починаючи з підйому та упродовж цілого дня дитина включається у різноманітну практичну діяльність, під час якої педагоги намагаються пробудити у дітей увагу до мовлення, розвивають здібність наслідування мовленню, привчають дітей використовувати мовлення в реальних комунікативних ситуаціях.
    Діяльність дошкільних груп «Джерело» спрямована на ранній початок корекційної роботи, що позволяє досягнути відчутних позитивних результатів шляхом оптимальної компенсації порушення та за рахунок активізації збережених ланок.
   Заняття з фонетичної ритміки, та музичного стимулювання допомагають дітям навчитися координувати свої рухи, відчувати гармонію свого тіла та шляхом музичного стимулювання розвивати слухосприймання та формування мовлення.
     На заняттях з розвитку слухового сприймання і формування вимови сурдопедагоги систематично здійснюють індивідуальний підхід. З перших днів надають максимум уваги, розвитку дихання і голосу.
    Педагоги навчають дітей опановувати окремі предмети й оволодівати предметною діяльністю в цілому, що забезпечує їх готовність до праці, ознайомлення з видами і знаряддям праці та формування у дітей власного практичного досвіду.
     Вільний час від спеціальних занять використовується для мовленнєвого розвитку дітей у контексті загально-виховної роботи.
   На спеціально обладнаному майданчику проходять прогулянки, розваги, рухливі ігри.
   На великій пришкільній території діти знайомляться з оточуючим, спостерігають за змінами у природі, поповнюють лексичний запас.
   Особлива увага приділяється просвітницькій роботі з батьками щодо формування у дітей навичок здорового способу життя. Традиційним стало проведення спортивних свят, 


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Семінар-практикум для вихователів «Формуємо економічну культуру дошкільників»

  Вікторина «Економслова» Мета гри: поповнити знання педагогів щодо економічних понять і цікавих фактів.   1.      Людина, яка має ...