Умови до занять з дітьми з
вадами слуху
РОБОТА НАД ВИМОВОЮ – один з найбільш специфічних и складних розділів
роботи у школах для дітей з вадами слуху. дослідження свідчать, що в мові учнів
з вадами сдуху багато звуків, які часто спотворюються в мовному потоці і
роблять мову учня нерозбірливою. Недостатній зовнішній контроль, відсутність
самоконтролю призводять до швидкої деавтоматизації звуків.
В основу занять з дітьми з вадами слуху
покладено
5
обов'язкових умов:
1.
Використання
залишкового слуху й інших сенсорних систем, що передбачає: широке застосування
візуальних знаків, наочний показ нових вправ, застосування необхідних
тактильних та кін естетичних підказок; забезпечення аудіовізуальної підтримки,
наочних підказок в ігрових комп’ютерних програмах.
2. Dикористання
слухових апаратів.
3.
Під час
проведення занять рекомендують уникати зайвого шуму, поганої освітленості;
вимагають обов’язкового звертання до учня.
4.
Застосування
спеціальних навчальних методів, що передбачають розробку спеціальної системи
спілкування.
5.
Забезпечення
максимальної можливості аудіовізуальних коментарів.
Музичні казки за участю дітей з вадами слуху школи-інтернат "Джерело"
Дітям притаманне образне мислення, а значить, доцільно в практиці музичного керівника поєднувати всі види музичної діяльності казково – ігровими сюжетами. Саме тому, музичні казки широко використовує музичний керівник дошкільних груп Жилович Л.Б. Це допомагає урізноманітнити навчально-виховний процес, виявити здібності дітей.
Із-задоволенням приймають участь у музичних казках діти з вадами слуху. Так діти дошкільних груп з вадами слуху приймали участь у музичній казці «Муха-цокотуха», яка пройшла у рамках святкування Міжнародного дня інвалідів. Останні 2 роки дошкільні групи беруть активну участь у заходах, присвячених Міжнародному дню людей із обмеженими можливостями, які проходять у школі-інтернаті «Джерело». Дошкільнята на півгодини стали справжніми акторами, які зображали героїв знайомої казки, танцювали і намагалися розмовляти. Прийшли подивитися виставу діти з вадами слуху початкової школи, дитячий садок та батьки маленьких акторів.
Інвалідність - це не вирок. Практика показує, що інваліди можуть бути і стають повноцінними і високо ефективними членами суспільства, відмінними фахівцями і навіть політиками, економістами, соціально активними і життєствердними людьми, які надихають багатьох, в тому числі і абсолютно здорових членів нашого суспільства.
Були такі маленьки ....
Комментариев нет:
Отправить комментарий