Все для дітей з особливими потребами



Умови до занять з дітьми з вадами слуху

РОБОТА НАД ВИМОВОЮ один з найбільш специфічних и складних розділів роботи у школах для дітей з вадами слуху. дослідження свідчать, що в мові учнів з вадами сдуху багато звуків, які часто спотворюються в мовному потоці і роблять мову учня нерозбірливою. Недостатній зовнішній контроль, відсутність самоконтролю призводять до швидкої деавтоматизації звуків.  

 В основу занять з дітьми з вадами слуху покладено
 5 обов'язкових умов:
1.   Використання залишкового слуху й інших сенсорних систем, що передбачає: широке застосування візуальних знаків, наочний показ нових вправ, застосування необхідних тактильних та кін естетичних підказок; забезпечення аудіовізуальної підтримки, наочних підказок в ігрових комп’ютерних програмах.
2.   Dикористання слухових апаратів.
3.   Під час проведення занять рекомендують уникати зайвого шуму, поганої освітленості; вимагають обов’язкового звертання до учня.
4.   Застосування спеціальних навчальних методів, що передбачають розробку спеціальної системи спілкування.
5.   Забезпечення максимальної можливості аудіовізуальних коментарів.

Музичні казки за участю дітей з вадами слуху школи-інтернат "Джерело"

     Дітям притаманне образне мислення, а значить, доцільно в практиці музичного керівника поєднувати всі види музичної діяльності казково – ігровими сюжетами. Саме тому, музичні казки широко використовує  музичний керівник дошкільних груп Жилович Л.Б.  Це допомагає  урізноманітнити навчально-виховний процес, виявити здібності дітей.
       Із-задоволенням приймають участь у музичних казках  діти з вадами слуху. Так діти дошкільних груп з вадами слуху приймали участь у музичній казці «Муха-цокотуха», яка пройшла у рамках святкування Міжнародного дня інвалідів. Останні 2 роки  дошкільні групи беруть активну участь  у заходах, присвячених Міжнародному дню людей із обмеженими можливостями, які проходять у школі-інтернаті «Джерело». Дошкільнята на півгодини стали справжніми акторами, які зображали героїв знайомої казки, танцювали і намагалися розмовляти. Прийшли подивитися виставу діти з вадами слуху початкової школи,  дитячий садок та батьки маленьких акторів.
    Інвалідність - це не вирок. Практика показує, що інваліди можуть бути і стають повноцінними і високо ефективними членами суспільства, відмінними фахівцями і навіть політиками, економістами, соціально активними і життєствердними людьми, які надихають багатьох, в тому числі і абсолютно здорових членів нашого суспільства.

Були такі маленьки .... 
А зараз вже випускники... 


Артикуляційні кубики 








Комментариев нет:

Отправить комментарий

Семінар-практикум для вихователів «Формуємо економічну культуру дошкільників»

  Вікторина «Економслова» Мета гри: поповнити знання педагогів щодо економічних понять і цікавих фактів.   1.      Людина, яка має ...