У нашій школі-інтернаті є дошкільний заклад, у якому навчаються, виховуються та розвиваються діти з вадами слуху віком від 2 до 6 років.
«Ми веселі дошкільнята,
Любим в різні ігри грати
І навчаємо дітей
Мови рідної своєї»
Любим в різні ігри грати
І навчаємо дітей
Мови рідної своєї»
У дошкільному відділенні при школі-інтернаті «Джерело» глухі діти, як правило, перебувають цілодобово. Режим дня передбачає щоденне спілкуванні дітей з вчителем-дефектологом і вихователем, які здійснюють з ними оздоровчі, навчально-корекційні і виховні заходи.
Упродовж всього навчання діти користуються індивідуальними СА.
День розпочинається з ранкової гімнастики, яка включає в себе корегуючи вправи для профілактики порушення статури та плоскостопості, зміцнення м’язової системи, розвитку силової витривалості.
Починаючи з підйому та упродовж цілого дня дитина включається у різноманітну практичну діяльність, під час якої педагоги намагаються пробудити у дітей увагу до мовлення, розвивають здібність наслідування мовленню, привчають дітей використовувати мовлення в реальних комунікативних ситуаціях.
На заняттях з розвитку слухового сприймання і формування вимови сурдопедагоги систематично здійснюють індивідуальний підхід. З перших днів надають максимум уваги, розвитку дихання і голосу.
Педагоги навчають дітей опановувати окремі предмети й оволодівати предметною діяльністю в цілому, що забезпечує їх готовність до праці, ознайомлення з видами і знаряддям праці та формування у дітей власного практичного досвіду.
Використання фонетичної ритміки допомагає у роботі над звуками, ритмом, темпом та злитністю мовлення.
Вільний час від спеціальних занять використовується для мовленнєвого розвитку дітей у контексті загально-виховної роботи.
На спеціально обладнаному майданчику проходять прогулянки, розваги, рухливі ігри. На великій пришкільній території діти знайомляться з оточуючим, спостерігають за змінами у природі, поповнюють лексичний запас.
Особлива увага приділяється просвітницькій роботі з батьками щодо формування у дітей навичок здорового способу життя. Традиційним стало проведення спортивних свят, днів здоров’я.
Головною умовою успішної діяльності, спрямованої на формування навичок здорового способу життя, є спільна робота всього педагогічного колективу, батьків та дітей.
Комментариев нет:
Отправить комментарий