Познайомимося...

     У нашій школі-інтернаті є дошкільний заклад, у якому навчаються, виховуються та розвиваються діти з вадами слуху віком від 2 до 6 років.
«Ми веселі дошкільнята,
Любим в різні ігри грати
І навчаємо дітей
Мови рідної своєї»
     У дошкільному відділенні при школі-інтернаті  «Джерело» глухі діти, як правило, перебувають цілодобово. Режим дня передбачає щоденне спілкуванні дітей з вчителем-дефектологом і вихователем, які  здійснюють з ними оздоровчі, навчально-корекційні і виховні заходи.      
     Упродовж всього навчання діти користуються індивідуальними СА.
   День розпочинається з ранкової гімнастики, яка включає в себе корегуючи вправи для профілактики порушення статури та плоскостопості, зміцнення м’язової системи, розвитку силової витривалості.
   
 Починаючи з підйому та упродовж цілого дня дитина включається у різноманітну практичну діяльність, під час якої педагоги намагаються пробудити у дітей увагу до мовлення, розвивають здібність наслідування мовленню, привчають дітей використовувати мовлення в реальних комунікативних ситуаціях.
    На заняттях з розвитку слухового сприймання і формування вимови сурдопедагоги систематично здійснюють індивідуальний підхід. З перших днів надають максимум уваги, розвитку дихання і голосу.
   Педагоги навчають дітей опановувати окремі предмети й оволодівати предметною діяльністю в цілому, що забезпечує їх готовність до праці, ознайомлення з видами і знаряддям праці та формування у дітей власного практичного досвіду.  
  Використання фонетичної ритміки допомагає у роботі над звуками,  ритмом, темпом та злитністю мовлення.                                                                 
    Вільний час від спеціальних занять використовується для мовленнєвого розвитку дітей у контексті загально-виховної роботи.                                            
   На спеціально обладнаному майданчику проходять прогулянки, розваги, рухливі ігри.                  На великій пришкільній території діти знайомляться з оточуючим, спостерігають за змінами у природі, поповнюють лексичний запас. 
    Особлива увага приділяється просвітницькій роботі з батьками щодо формування у дітей навичок здорового способу життя. Традиційним стало проведення спортивних свят, днів здоров’я.
    Головною умовою успішної діяльності, спрямованої на формування навичок здорового способу життя, є спільна робота всього педагогічного колективу, батьків та дітей.







Комментариев нет:

Отправить комментарий

Семінар-практикум для вихователів «Формуємо економічну культуру дошкільників»

  Вікторина «Економслова» Мета гри: поповнити знання педагогів щодо економічних понять і цікавих фактів.   1.      Людина, яка має ...